Deze morgen/middag lopen we rond in ‘t stad en ik krijg telefoon. Ik hoor het niet want dat vervangtoestel … ik geraak het niet gewoon. Beetje later een sms, voicemail.
Mijnheer Van der Auwera ge gaat heel content zijn, uwe iPhone is terug binnen … de rest moest ik al niet meer horen! Tournee Generale!
Ik dus naar het Mobi* center. Diene mens neemt mijn vervangtoestel terug in ontvangst en legt mijn iPhone op tafel. Ondertussen heb ik al met een scheef oog de herstel-commentaar gelezen: software update.
<drama>de slag kwam hard aan</drama>
Ik wist het. Hij nog niet. Hij steekt mijn SIM kaart erin, probeert te bellen en … CALL FAILED. Is dat nu zo moeilijk om dat ook effectief eens te testen voor ge zegt dat het werkt? De Mobi* man kan er natuurlijk niets aan doen, maar diene appel dat mijne iPhone als hersteld teruggestuurd heeft, aaargh!!
Resultaat: ik ben terug bij af. Mijn teergeliefde iPhone moet opnieuw binnen. Vaneir. Opnieuw. Kak. Software update. Hoe komen ze er bij?
blog comments powered by Disqus